Harjoitusajat syksy 2018 | Harjoitusmaksut syksy 2018 | Ohjeita harrasteryhmäläisille | Ilmoittautumisohjeet

Telinevoimistelu

DSC_3611Aikuisten harrastetelinevoimistelussa harjoitellaan telinevoimistelun alkeita. Harjoituksiin kuuluu alkuverryttely, lihaskunto-osio, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt.

DSC_3460Ryhmät on jaettu kolmeen eri tasoon. Alkeisryhmät sopivat aloitteleville ja lajiin vasta tutustuville aikuisille, jatkoryhmät lajia jo harrastaneille aikuisille ja Eliittiryhmä konkareille. Ryhmien toiminta muokataan osallistujien taitotason mukaisesti. Ryhmäläiset ovat iältään 16-50 –vuotiaita. Suurin osa on 20-40 –vuotiaita.

 

Trampoliinivoimistelu

Keväällä 2018 uutuutena on aikuisille suunnatut trampoliinivoimistelutunnit Sisu-hallilla, Vestonkulmassa. Tunneilla tutustutaan trampoliinivoimistelun alkeisiin ja taitotason mukaan siirrytään kauden aikana haastavampiin temppuihin. Ryhmät ovat tarkoitettu yli 16-vuotiaille harrastajille. Harjoituksen kesto on 60min.

UUTUUS – Intensiivikurssit 

Syksyllä 2018 tulevat uutuutena aikuisille suunnatut intensiivikurssit Ikurin liikuntahallilla. Intensiivikurssien kesto on kahdeksan viikkoa, harjoitukset kerran viikossa. Harjoituksen kesto on 60min.  Valmentajana kursseilla toimii joulukuussa ammattivalmentajaksi valmistuva Dea Henrikson. Tutustu kurssien sisältöön alapuolelta ja ilmoittaudu mukaan!

Kahdeksan viikon kurssi 90€.  Ilmoittautuminen myClubin kautta. Kurssi toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 5. POK henkilöstöjäsenille intensiivikurssi hintaan 70€. Ilmoittauduttuasi kurssille, laitathan postia laskutus@tampereensisu.fi, korjaamme ilmoittautumisen yhteydessä saamasi laskun oikealle summalle.

 

Get Started

Harjoittelukokonaisuus soveltuu aloittelijoille ja niille joiden tavoite on aloittaa liikkuminen. Pääpaino on monipuolisessa ja mielekkäässä harjoittelussa. Tunnin aikana tehdään alkuverryttely, treeniosio ja loppuverryttely venyttelyineen. Tämän tunnin aikana tarkoitus on pitää hauskaa ja samalla nostaa sykettä sekä vahvistaa kehoa. Pääpaino on isoissa lihasryhmissä, keskivartalossa ja niska-hartiaseudussa. Harjoittelulla vahvistat mm. selän tukilihaksia, ylläpidät toimintakykyä, lisäät liikkuvuutta ja jaksat paremmin arjessa.

Ikurin liikuntahalli Lauantai 13.00-14.00 viikot 34-41

 

Bodywork level 1

Crossfit -tyyppinen harjoituskokonaisuus, jossa harjoitellaan sekä kehonpainolla että lisäpainoilla. Liikkeet ovat helppoja ja helposti opeteltavissa. Monipuolista kiertoharjoittelua, mikä parantaa lihaskuntoa, keskivartalon tukea, lihaskestävyyttä, aerobista kuntoa ja liikkuvuutta. Harjoittelulla vahvistat mm. selän tukilihaksia, ylläpidät toimintakykyä, lisäät liikkuvuutta ja jaksat paremmin arjessa. Treeni koostu alkuverryttelystä, 1-3 kiertoharjoittelukokonaisuudesta, voimaosasta ja loppuverryttelystä, mihin kuuluu loppuvenyttely. Harjoittelu soveltuu normaalissa kunnossa oleville. Harjoittelussa otetaan huomioon tasoeroja.

Ikurin liikuntahalli Tiistai 20.00-21.00 viikot 34-41
Ikurin liikuntahalli Lauantai 13.00-14.00 viikot 43-50

 

Bodywork level 2

Bodywork level 2 on jatkoa Bodywork level 1:lle.

Crossfit -tyyppinen harjoituskokonaisuus, jossa harjoitellaan sekä kehonpainolla että lisäpainoilla. Liikkeet ovat helppoja ja helposti opeteltavissa. Monipuolista kiertoharjoittelua, mikä parantaa lihaskuntoa, keskivartalon tukea, lihaskestävyyttä, aerobista kuntoa ja liikkuvuutta. Harjoittelulla vahvistat mm. selän tukilihaksia, ylläpidät toimintakykyä, lisäät liikkuvuutta ja jaksat paremmin arjessa. Treeni koostu alkuverryttelystä, 1-3 kiertoharjoittelukokonaisuudesta, voimaosasta ja loppuverryttelystä, mihin kuuluu loppuvenyttely. Harjoittelu soveltuu normaalissa kunnossa oleville. Harjoittelussa otetaan huomioon tasoeroja.

Ikurin liikuntahalli Tiistai 20.00-21.00 viikot 43-50

 

High Intensity

Tunti on tarkoitettu niille jotka nauttivat rajojen ylittämisestä, korkeista sykenostoista ja lihaspoltteesta. Harjoitellaan omalla kehonpainolla ja tarvittaessa lisäpainoilla. Tämän tunnin aikana intensiteetti on korkea. Tunti koostuu alkuverryttelystä, työosiosta ja loppuverryttelystä. Työosion aikana tehdään mm. kiertoharjoittelua, voimaharjoitteita ja sykettä nostavia harjoitteita. Tunti ei ole tarkoitettu aloittelijoille. Tunnista saat itsesi voittamisen tunteen, peruskuntosi nousee, tehostat aineenvaihduntaa, kohotat lihaskuntoa ja lihaskestävyyttä, vahvistat keskivartaloa ja koko kehon tukilihaksistoa, saat enemmän räjähtävää voimaa ja liikkuvuutta.

Ikurin liikuntahalli Sunnuntai 19.30-20.30 viikot 34-41
Ikurin liikuntahalli Sunnuntai 19.30-20.30 viikot 43-50

 

Kurssien ohjaajana toimii telinevoimisteluvalmentaja ja Personal trainer Dea Henrikson | deahen@utu.fi | 040 5775 204


Voit myös lähettää meille viestiä koskien aikuisten harrasteryhmiä:

 

 


harrasteliikunta@tampereensisu.fi
Fanny Juvonen | 040 6824813 | fanny.juvonen@tampereensisu.fi